صفحه اصلي

ايميل مطالب پروفايل مدير رهبري پشتيباني

مذهبی
سیاسی
آموزشی
فرهنگی
نرم افزار
تصاویر
جنگ نرم چیست
شبکه های ماهواره ای
شیطان پرستی
قالب وبلاگ

رزمنده سایبری
warning
مقاومت
یا فاطمه
بازنده
همیشگی
قاصد
ایرانی
بمب
شهیدی
که
نماز
نمیخواند امّا
هشدار! - لطفا جنگ نرم را جدی بگیرید!
imam khamenei

تبدیل هوشمند جملات تایپ شده به فارسی و انگلیسی در فایرفاکس

نويسنده : رزمنده سایبری

موضوع : <-CategoryName->


یکی از مشکلات همیشگی در وبگردی‌های روزانه که همه ما بارها آن را تجربه کردیم وقتی بوده که مثلا مشغول نوشتن یک کامنت در یک وبلاگ بوده‌اید

 

اما پس از کلی صرف وقت و تایپ وقتی نگاه به صفحه مانیتور خود کرده‌اید متوجه شدید که چون زبان صفحه کلید ویندوز بر روی حالت تایپ حروف انگلیسی بوده و شما قصد تایپ فارسی داشته اید … به یک متن نامفهوم و به هم ریخته رسیده اید

 

حالا همیشه مجبور بودید تا همه متن تایپ شده را پاک کرده و پس از انتخاب زبان صحیح صفحه کلید ؛ مجددا اقدام به تایپ کنید .

 


 

احتمالا شما نیز خوشحال خواهید شد اگر بدانید که برای رفع این مشکل نیز یک افزونه‌ی جالب برای فایرفاکس تهیه شده است.

 

با نصب افزونه EasyFa در فایرفاکس می‌توانید تنها با فشردن کلیدهای ترکیبی Ctrl + F12 در هر قسمت از فایرفاکس با تایپ اشتباه جمله فارسی با حالت صفحه کلید انگلیسی متن را حرف به حرف به فارسی بر میگرداند.

 

مثلاً جمله “بهقثبخط هس فاث ذثسف” به firefox is the best تغییر داده میشود. (و بالعکس)

 



با توجه به تفاوت نگاشت بین حروف فارسی و کلیدهای صفحه کلید کاربران مختلف بخش خاصی برای تنظیم این نگاشت در نظر گرفته شده است.

 

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/1/17/974072_158.gif

ورود به صفحه دریافت افزونه EasyFa

 

 

۩ ◄ هدیه (اختیاری) خواندن این مطلب 14 صلوات میباشد ► ۩

شنبه 21 شهريور 1393


چادرے ها "زهــــــــرا یے " نیستند!اگر...

نويسنده : رزمنده سایبری

موضوع : <-CategoryName->


افسران -  چادرے ها "زهــــــــرا یے " نیستند!اگر...

یک شنبه 5 خرداد 1392


دانلود برنامه استخاره با قرآن

نويسنده : رزمنده سایبری

موضوع : <-CategoryName->


http://www.axgig.com/images/25858686627866685329.png

 

براي دانلود برنامه بر روي عكس برنامه كليك كنيد

یک شنبه 26 آبان 1391


نرم افزار موبایل روایت همراه

نويسنده : رزمنده سایبری

موضوع : <-CategoryName->


سلام امروز نرم افزار واقعا کامل و مناسب برای دفاع مقدس را برای شما آماده کردم که این نرم‌افزار روایت همراه نام دارد و به‌ عنوان بهترین اثر مبلغ و مروج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس در چهارمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال در بخش نرم‌افزارهای تلفن همراه انتخاب شد. لازم به ذکر است که روایت همراه پک و مجموعه ای کامل است که شیعه مدیا فقط نرم افزار موبایل آن را قرار می دهد که شامل بخش های زیر است:
- مقدمه
- ۸ سال جنگ تحمیلی در یک نگاه
- یادمان ها
- عملیات
- پاسخ به ابهامات
- معرفی کتاب
- خاطرات
- جغله های جهاد
- شعر دفاع مقدس

RavayateHamrah نرم افزار موبایل روایت همراه

 

- دریافت فایل (لینک مستقیم)

حجم: ۱٫۶۰ مگابایت

بها: یک صلوات

سه شنبه 7 شهريور 1391


دانشنامه اسامی شهدای مدفون در گلستان شهدای اصفهان

نويسنده : رزمنده سایبری

موضوع : <-CategoryName->


دانشنامه اسامی شهدای مدفون در گلستان شهدای اصفهان

دانشنامه اسامی شهدای مدفون در گلستان شهدای اصفهان 


 
مشخصات کتاب :


 
خدمات:
       مشاهده در کتابخانه
768-daneshnameye-asamie-shohadaye-madfoon-dar-golestane-shohadaye-esfahan.zip
768-fa-daneshnameye-asamie-shohadaye-madfoon-dar-golestane-shohadaye-esfahan.apk

سه شنبه 7 شهريور 1391


دانلود نرم افزار مفاتیح ویژه ماه مبارک رمضان

نويسنده : رزمنده سایبری

موضوع : <-CategoryName->


 

یکی از کتابهای معروف که در بیشتر خانه ها یافت میشود کتاب مفاتیح الجنان است که هم اکنون نسخه جاوای این کتاب موبایل بصورت کامل برای دریافت آماده شده است. مجموعه ای کامل از تمامی دعاها و اعمالی که برای آنان در گذشته میبایست به کتاب قطور مفاتیح مراجعه میکردید.

فرمت جاوای این نرم افزار اسلامی موبایل و توانایی تطبیق با انواع صفحه نمایش ها به عمومیت این نرم افزار افزوده است.

 

سایت تخصصی موبایل - دانلود نرم افزار مفاتیح ویژه ماه مبارک رمضان - www.takmob.net

 

حجم کل : 823 KB

نوع فایل : نرم افزار اسلامی موبایل

پسوند : .JAR

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

سه شنبه 24 مرداد 1391

ادامه مطلب


نرم‌افزار "شرح خطبه فدكيه" + لینک دانلود

نويسنده : رزمنده سایبری

موضوع : <-CategoryName->


نرم‌افزار "شرح خطبه فدكيه" به اهتمام مرکز تحقیقات قائمیه اصفهان، منتشر شد.

به گزارش ویژه نامه ایام فاطمیه باشگاه خبرنگاران؛ مركز تحقيقات رايانه‌ای قائميه اصفهان، مجموعه 55 سخنرانی آيت‌الله مصباح يزدی در شرح خطبه فدكيه را در قالب كتابی موبايلي و در چهار فرمت كتابخانه‌ای، جاوا، اندرويد و pdf توليد و منتشر كرده است.
"بانوی محدثه"، "اهداف آفرينش در سخن فاطمه زهرا"، "فاطمه‌سلام‌الله‌عليها خود را معرفی می‌كند"، "فدك بهانه بيان حقايق"، "فرياد هل من ناصر فاطمه" از جمله عناوين اين كتاب موبايلی هستند.

عناوين اصلي كتاب شامل:
پيشگفتار؛ وحدت و اختلاف؛ وحدت و اختلاف؛ وحدت بر مدار حق؛ فدك بهانه بيان حقايق؛ تفاوت هاي حمد، شكر و ثنا؛ بانوي محدَّثه؛ درياي نعم الهي؛ شكر نعم الهي؛ حقيقت توحيد؛ انواع خداشناسي؛ امكان شناخت خدا؛ افعال الهي؛ هدف آفرينش؛ اهداف آفرينش در سخن فاطمه زهرا سلام الله عليها؛ برگزيده خدا؛ عالم نور؛ فلسفه نبوت؛ اصالت توحيد و عرضى بودن شرك؛ رسالت هاي پيامبر؛ صراط مستقيم؛ لقاي دوست؛ كتاب خدا؛ اصالت ايمان؛ نماز درهم شكننده تكبر؛ زكات پاك كننده جان و مال؛ روزه، تمرين اخلاص و حج، مظهر شكوه دين؛ عدالت، اطاعت، امامت؛ جهاد، عزت بخش اسلام؛ صبر، راز رسيدن به پاداش؛ امر به معروف، مصلحتي فراگير؛ حكمت و آثار نيكي به والدين؛ مباني فلسفي حقوق جزاي اسلامي؛ پاي بندي به تعهد، نردبان تكامل؛ امنيت جسمي، رواني و مالي زمينه ساز رشد انسان؛ شرك، دشمن ترين دشمن؛ اطاعت از الله، ريسمان نجات؛ فاطمه سلام الله عليها خود را معرفي مي كند؛ فاطمه سلام الله عليها از خدمات رسول خدا مي گويد؛ فضايل اميرالمؤمنين و رذايل دشمنانش؛ تيغ نفاق بر پيكر امت اسلامي؛ قرآن؛ معيار حق و منبع قانون؛ فتنه سقيفه از زبان فاطمه (سلام الله عليها)؛ احتجاجات حضرت فاطمه سلام الله عليها براي عدم صلاحيت خلفا؛ راهكارهاي ايجاد وحدت مذاهب اسلامي؛ افشاي عدم صلاحيت خلفا در كلام حضرت فاطمه سلام الله عليها؛ چكيده مباحث گذشته؛ فاطمه سلام الله عليها با انصار سخن مي گويد؛ فرياد هل من ناصر فاطمه سلام الله عليها؛ واپسين احتجاج؛ شگردهاي شيطاني بر عليه فاطمه سلام الله عليها؛ اجماعي دروغين بر عليه فاطمه سلام الله عليها؛ آيات خطبه فاطمه سلام الله عليها؛ دفاع از ولايت در بستر بيماري؛ اگر علي عليه السلام حاكم مي شد ...؛ سرانجام جامعه اي كه علي عليه السلام را رها كنند


لینک های دانلود

3632-SHAREH-KHOTEBEH-FADAKEYEH.zip
3632-SHAREH-KHOTEBEH-FADAKEYEH.apk
3632-FA-SHAREH-KHOTEBEH-FADAKEYEH.pdf

جمعه 14 مرداد 1391


دانلود نرم افزار قرآن براي موبايل با فرمت جاوا Pocket Quran v0.97b

نويسنده : رزمنده سایبری

موضوع : <-CategoryName->


Pocket-Quran-v0.97b-Java_www.MihanDownload.com.jpg

نرم افزار Pocket Quran v0.97b يكي از نرم افزارهاي مفيد منتشر شده براي گوشي هاي موبايل مي باشد كه حاوي متن عربي قرآن كريم مي باشد.اين نرم افزار متن كامل قرآن كريم را در خود جاي داده است و به صورت خوانا و اعراب گذاري شده مي باشد و همچنين داراي فونتي خوانا نيز مي باشد كه همگي اين ويژگي ها باعث راحت تر خوانده شدن آيه هاي مبارك نوشته شده در اين قرآن مي شود.علاوه بر ويژگي هاي ظاهري ذكر شده ، شما مي توانيد در اين نرم افزار عبارت و يا سوره ي مورد نظر خود را با استفاده از قابليت جستجو به راحتي پيدا كنيد.لازم به ذكر است اين نرم افزار از تاچ اسكرين نيز پشتيباني كرده و با فرمت جاوا منتشر شده است، به همين جهت قابل نصب و اجرا بر روي اكثر گوشي هاي موبايل مي باشد.هم اكنون مي توانيد اين نرم افزار را با مراجعه به ادامه ي مطلب از سايت ميهن دانلود دريافت نماييد.
 
 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

سه شنبه 10 مرداد 1391

ادامه مطلب


نرم افزار تلاوت قرآن با صدای قاری دلخواه Quran Auto Reciter 2.7 برای رایانه

نويسنده : رزمنده سایبری

موضوع : <-CategoryName->


 

نرم افزار امروز با عنوان Quran Auto Reciter می باشد که یک نرم افزار پر کاربرد برای کامپیوتر در ماه مبارک رمضان برای روزه داران عزیز به شمار میرود. این نرم افزار قادر است تا سوره های مختلف قرآن را با صوتی بسیار زیبا و دلنشین قرائت کند. در واقع شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به قرائت سوره های دلخواه خود با صوت قاری مورد علاقه خود گوش دهید. چند سوره به صورت پیش فرض درون نرم افزار قرار گرفته که شما برای دست یابی به سوره های بیشتر می توانید با انتخاب سوره های دلخواه و قاری مورد نظر خود اقدام به دانلود فایل صوتی سوره ی مورد نظرتان از سایت منبع نرم افزار نمایید. همچنین شما می توانید با استفاده از این نرم افزار علاوه بر دانلود سوره ها، اقدام به دریافت اذان های دلخواه خود با صدای موذن مورد نظرتان از سایت منبع نرم افزار نمایید. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به داشتن نمایشگر زمان اذان صبح ، ظهر و عصر ، مغرب و عشا اشاره نمود که به محض فرا رسیدن وقت آن، نرم افزار به صورت خودکار اقدام به پخش اذان با صدای موذن مورد نظر شما می نماید. علاوه بر این نمایش تمام سوره ها همراه با ترجمه انگلیسی و عربی از دیگر  قابلیت های این نرم افزار است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

سه شنبه 10 مرداد 1391

ادامه مطلب


قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان Quran Flash Portable برای رایانه

نويسنده : رزمنده سایبری

موضوع : <-CategoryName->


قرآن پرتابل

این نرم افزار جزء کاملترین نرم افزار قرآن می باشد که تا به حال برای رایانه ساخته شده و بسیاری از مسلمانان جهان از آن برای خواندن قرآن در رایانه استفاده می کنند. البته بکار بردن نام نرم افزار برای آن چندان مناسب نیست زیرا این قرآن در قالب یک فایل فلش با امکانات فراوان ساخته شده است. شما با کمک این قرآن رایانه ای به راحتی میتوانید در طول ماه مبارک رمضان هر زمان که خواستید به راحتی اقدام به خواندن سوره های دلخواه خود نمایید. همچنین یکی از امکانات بسیار خوب این برنامه امکان جستجوی سوره ها بر حسب نام آنهاست که با تایپ سوره مورد نظرتان در عرض چند ثانیه به آن دسترسی خواهید داشت. از دیگر امکانات بسیار عالی این برنامه میتوان به امکان ورق زدن صفحات به صورت کاملآ واقعی اشاره نمود. علاوه بر این نمایش اعراب گذاری دقیق و طریقه خواند صحیح از دیگر امکانات این فایل فلش است. برای استفاده از این قرآن نیازی نیست که آنرا نصب کنید زیرا فرمت آن SWF بوده و با کلیک بر روی فایل برنامه اجرا می شود. البته در برخی از گوشی های موبایل نیز که از فرمت SWF پشتیبانی می کنند میتوان این قرآن را اجرا نمود.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

سه شنبه 10 مرداد 1391

ادامه مطلب


نرم افزار ضیافت ماه رمضان به صورت جاوا Ziafat

نويسنده : رزمنده سایبری

موضوع : <-CategoryName->



 

AFImg
  این نرم افزار که با نام ضیافت عرضه گردیده , شامل یکسری از دعاهای مربوط به ماه مبارک رمضان می باشد . دعای های موجود در نرم افزار : ادعیه روزانه ماه رمضان (به صورت صوتی )  – دعای توسل – دعای کمیل – دعای عهد – دعای فرج ...

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

سه شنبه 10 مرداد 1391

ادامه مطلب


صفحه قبل 1 صفحه بعد

مطالب گذشته

·

مردم در 9 دی حرفشان را زدند نه در انتخابات 24 خرداد ارسال در : 1393/10/05 19:51

·

9دی بلندترین فریادو حساس ترین هشدار به خودی های نظام است ارسال در : 1393/10/05 16:27

·

خاکریز خاطرات ارسال در : 1393/09/27 21:43

·

دیروز و امروز ..... ارسال در : 1393/09/27 21:43

·

وقتی دلبر داری،باید از بقیه دل برداری... ارسال در : 1393/06/22 01:07

·

چند توصیه برای «دنیای مجازی‌» ارسال در : 1393/06/22 01:02

·

تبدیل هوشمند جملات تایپ شده به فارسی و انگلیسی در فایرفاکس ارسال در : 1393/06/21 23:58

·

آرزویم را شهادت مینویسم ارسال در : 1393/06/21 23:54

·

نگاه به نامحرم... ارسال در : 1393/06/21 23:53

·

اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای ارسال در : 1393/06/21 23:50

·

ما اهل توئیم ارسال در : 1393/06/21 23:50

·

"سرباز" دیگر نمی آید... ارسال در : 1393/1/6 15:23

·

برای هر کی که خوندم شهید شده! ارسال در : 1393/1/6 15:22

·

ملت باید خود را قوی کند ارسال در : 1393/1/4 22:7

·

پیر ما گفت ... ارسال در : 1392/12/16 11:16

·

دانلود مستند عملیات آسمان جنایات عبدالمالک ریگی ارسال در : 1392/12/11 22:56

·

وای بر مردمانی که اگر مسلمانی کنی تو را خاص تعریف کنند! ارسال در : 1392/12/11 22:53

·

.htm"> دنیا "بداند.............. ........... " <ما تا اخر ایستاده ایم > ارسال در : 1392/12/11 22:40

·

جنگ نرم را جدی بگیرید! ارسال در : 1392/12/11 22:40

·

هشدار! - لطفا جنگ نرم را جدی بگیرید! ارسال در : 1392/12/11 22:27




ما از خم پرجوش ولایت مستیم عهدی ازلی با ره مولا بستیم بنگر که وظیفه چیست در این میدان ما افسر جنگ نرم آقا هستیم ********************* نام من سرباز کوی عترت است.... دوره ی آموزشی ام هیئت است... پادگانم چادری شد وصله دار...... سر درش عکس علی با ذوالفقار..... ارتش حیدر محل خدمتم..... بهر جانبازی پی هر فرصتم..... نقش سر دوشی من یا فاطمه است.... قمقمه ام پر ز آب علقمه است..... اسم رمز حمله ام یاس علی..... افسر مافوقم عباس علی..... گرچه شد فرمانده ام غائب ولی...... دلخوشم بر نایبش سید علی..... رزمنده سايبري: www.cyberi.lxb.ir


>